luni, 11 iunie 2012

Speranta

Am revenit. N-am mai scris de mult timp pe blog.Am simtit nevoia unei taceri pentru a putea merge mai departe Acum am revenit. Imi place anul acesta, 2012. L am asteptat cu nerabdare. Nu cred ca va veni sfarsitul lumii, cum nu cred nici ca se va schimba ceva in bine la nivel global, nu vad o trezire spirituala undeva, la orizont, oricum nu prea curand. Dar anul acesta are o vibratie pozitiva, mie imi da speranta ca desi totul este foarte greu si majoritatea oamenilor sunt condusi doar de instincte primare, ca sa nu le spun altfel, mai exista printre noi si oameni adevarati care se zbat pentru a crea ceva si nu pentru a distruge! O sa incerc sa scriu mai des pe blog pentru ca asa simt acum, sunt impacata cu mine insami si am ajuns la un echilibru pe care sper sa-l mentin in lumea asta nebuna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu